söndag 21 oktober 2007

att unna sig

hej ich återigen hej!
det är i denna stunden jag känner hur förödande det är att ha en bärbar dator stående vid eller i sängen. sama sak känner jag när det gäller att ha en mobiltelefon. Man ringer och skickar alltför många olämpliga sms. Ringer för sjuka samtal och säger helt enkelt allför mycket.
Mycket lyckad 18 års fest hos Max W. Skön blanding av folk.. sånna som man aldrig sett men en en hel del kända ansikten. Alla unnade sig skit (alkohol haltiga drycker) och andra unnade sig mer än det, vilket forfarande kan diskuteras.
Födelsedags barnet hade fått en super söt hamster och alltför många samlades kring den. Nästan lika bra som "hundtricket" ?

Nu ligger jag i min super duper sköna säng, med datorn och ett glas proviva.... vet inte om jag ens orkar sträcka ut armen för att släcka lampan...återstår helt enkelt att se. Hoppas att alla har haft en lika ba helg som jag (vi)!!


Massa pussar och kramar / c (unna er skit medans ni kan!!)

Inga kommentarer: