söndag 21 oktober 2007

onödigt nördigt / c

10 favoriter
Färg: vit
Mat: kan inte motstå grillat kött och kryddig mat
Band/artist: the kooks, the perishers, the sounds och lily allen kanske ?
Film: bara bea, dude where is my car och dirty dancing hacana nights hör till favoriterna
Bok: ett annat sätt att vara ung av per nilsson
Sport: tennis, (gym) och dansa på fest såklart
Årstid: sommar
Veckodag: fredag (och lördag)
Glassmak: smaken fudge från mövenpick är oslagbar
Tid på dygnet: kväll/natt

9 för tillfället:
Humör: trött men lycklig
Smak: jordgubb blandat med en smak från den vita druvan..
Kläder: för lite..
Bakgrund: the sounds.. vad annars!?
Nagellack: vitt (knappt märkbart)
Tid: 02:53
Omgivning: mitt rum
Irritationsobjekt: mina glasögon är gone.. och jag ser inget...

8 första:
Bästa vän: Maja
Husdjur: harry, en kampisk so jag hade,.
Piercing: hål i öronen
Förälskelse: Lukas
Musik: Spice girls
Bil: ingen?
Kyss: haha ojj ojj.. lukas kanske?

7 senaste:
Cigarett: cigarett? no way
Mat: middag (mycket gott kan jag lova)
Dryck: proviva jordgubb
Biltur: till denka i torsdags.
Kyss: M
Spelad låt: tony the beat- the sounds
TV- program: welcome to sweden

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej det har jag nog inte gjort
Brutit mot lagen: haha om jag har!
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: ja
Varit med på TV: aah, sommar och seglarläger på tv4
Kysst någon du inte känner: kan tänkas ha hänt..

5 nej tack:
Kläder: batik, nätbrynja, urringat ner till naveln, bootcut jeans
Mat: flygande jacob, potatismos, fisk..
Musik: hårdrock
Dryck: all fanta som inte har apelsin smak..
Personlighetsdrag: självupptagen egoist?

4 saker:
Du gjorde igår kväll: såg på film, åt godis, åkte buss och träffa mailn
Du kan höra just nu: the sounds, poolens bubblande, fel på larmet och min kirrande mage
Du inte kan leva utan: vänner, skratt, shopping och musik
Du gör när du har tråkigt: lyssnar på musik, pratar i telefon, äter

3 personer:
Du kan berätta allt för: inte allt.. men nästam.. då blir det Malin
Du tycker om: brudarna!
Du inte gillar: min familj?

2 val:
Kaffe eller te: kaffe!
Vår eller höst: vår.. för man vet att den i särklass bästa årstiden väntas!

1 önskan: ska nog inte dela med mig på den ;)

Inga kommentarer: